شماره تماس واحد پشتیبانی :

09121733694

دسته‌ بندی محصولات

مقالات

معرفی شرکت سها توس

شرکت سها توس ( سهامی خاص) در سال ۱۳۷۰بصورت شرکت خانوادگی تاسیس و درهمان سال تولیدات خود را در زمینه لوله های پلی آمید آغاز نمود.

این شرکت در سال ۱۳۷۲ به منظور افزایش توان تولیدی خود با نصب ماشین آلات جدید طی چند مرحله اقدام به افزایش ظرفیت  تولید خود نمود، شرکت در سال ۱۳۸۴ از اداره صنایع پروانه بهره برداری خود را اخذ نمود و در سال ۱۳۸۸ با توجه به پیشرفت صنعت ساختمان و رسالت این شرکت در ایجاد امنیت ساخت و ساز ها اقدام به تولید لوله هایی با متریال یو پی وی سی نمود.

این شرکت در حال حاضر با ۲۷ نفر  پرسنل و بیش از ۲۵ سال سابقه در تولید لوله های برقی و مخابراتی جایگاه ویژه ای در تولید و تامین محصولاتی با کیفیت برتر و دارای استانداردهای داخلی و جهانی کسب نموده است.

منشور شرکت سهاتوس

مشتری مداری
ارتقای دانش فنی و مهارت منابع انسانی
توسعه بازارو ارتقاء هویت و اعتبار نماد تجاری سازمان
بهینه سازی و بهبود مستمر فرآیندها
توسعه و توانمند سازی تولید
توسعه فعالیتهای ساخت و اجرای پیمانکاری
توسعه و ارتقای اصول ایمنی،بهداشت و محیط زیست سازمان(HSE)

 چرا سهاتوس؟

با مقایسه توانمندی ها و خدمات شرکت سهاتوس با سایر رقبا ، مزایا همکاری با ما به سهولت مشخص می گردد.

مواردی که سهاتوس را از سایر شرکت های مشابه متمایز می نماید:

معامله برد برد:

شرکت سهاتوس در طی حضور فعال در بازار رقابت به این اصل رسیده است که ، معامله باید به نفع طرفین پیش برود تا برای فروشنده و مشتری شامل منافع و سود باشد.

توجه به امنیت و اقتصاد:

نیاز به امنیت یکی از مهمترین اولویت های انسان است که با تولید لوله های غیر قابل اشتعال و دارای مقاومت مکانیکی بالا سعی کرده ایم این نیاز اساسی را بهبود بخشیم و علاوه  برامنیت جانی از بسیاری از هزینه های احتمالی نیز جلوگیری کرده ایم.

گرد هم آمدن گروهی بزرگ و متخصص:

نیروی انسانی شرکت  سهاتوس در زمینه کاری خود جزء برجسته ترین متخصص ها هستند، همکاری با کارکنانی مجرب و متعهد ، نقطه قوت را دوچندان کرده است.

کیفیت وجه تمایز بازار:

برای تهیه و تولید لوله های برقی زمان زیادی صرف کرده ایم تا بتوانیم محصولی تخصصی تولید کرده و با بالاترین کیفیت به دست مشتریان برسانیم.

این شرکت با توجه به تولید کالای تخصصی با کیفیت متفاوت همیشه در صدد خدمات دهی ویژه در نظر جلب رضایت مشتری  و ایجاد ارتباط عمیق با مشتریان بوده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟
×