شماره تماس واحد پشتیبانی :

09121733694

دسته‌ بندی محصولات

مقالات

معرفی شرکت تهران صدرا

صنعت کابل ایران، صنعتی است رو به رشد که در این بین صنایع کابل های تخصصی تهران صدرا به عنوان عضو کوچکی از این جامعه بزرگ تولید سیم وکابل های سیلیکونی را در دستور کار خود قرار داده است .

این شرکت با بهره بردن از ۱۷ سال تجربه در زمینه تولید سیم وکابل نسوز ( سیلیکونی )اقدام به ارائه محصولات خود به صنایع مختلفی نظیر: صنایع ریلی، نفت و گاز ، فولاد ،ساختمان، صنایع لوازم خانگی نموده است . ما مفتخریم ضمن رعایت استاندارد های ، ISIRI,IEC,VDE جهت تولید کابلهای تخصصی ذیل که بعضا در انحصار این مجموعه می باشد در خدمت صنعت کشور باشیم:

کابل های مقاوم در برابر آتش ،کابلهای مقاوم در برابر حرارت سیلیکونی کابل های ابزار دقیق، کابل های هالوژن فری ،سیم های سیلیکونی ،سیم های فایبر گلاس (دوروکش)،سیم جرقه زن. در این راستا کیفیت در تولید ،سرعت در انجام کار و خدمات پس از فروش را هدف خود قرار داده و خود را مقید به تحقق این امور می دانیم.

جلب رضایت

ما نیازهای شما را درک می کنیم و همواره در تلاش برای جلب رضایت شما هستیم .

سرعت ودقت

بی شک یکی از مهمترین ویژگی های ما سرعت و دقت در انجام پروژه های شماست.

کیفیت

استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت بالاترین استانداردها در تولیدات سیم وکابل.

لیست محصولات

سیم سیلیکونی و فایبرگلاس
کابل سیلیکونی /شیلد
کابل جرقه زن
کابل هالوژن فری
کابل ابزاردقیق

سیم سیلیکونی و فایبرگلاس

طراحی شده برای استفاده در محیط هایی که مقاومت در برابر حرارت پایدار و عملکرد مداوم مورد نیاز است. خواص مقاوم در برابرحرارت تا ۱۸۰ +درجه سانتیگراد و همچنین می تواند در دما تا ۶۰- درجه سانتی گراد نیز استفاده شوند. این سیم ها فاقد هالوژن هستند و به ویژه برای نیروگاه ها ، طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی صنعتی در پردازش ، بسته بندی ، ریخته گری،ساخت هواپیما و کشتی سازی مناسب است.

کابل سیلیکونی /شیلد

این کابل ها برای اتصال وسایل برقی استفاده می شوند.دارای مقاومت مکانیکی بالا حتی در اثرافزایش و کاهش دمای محیط به عنوان مثال در کارخانه های فولاد سازی ، صنایع جوشکاری ،صنایع ریلی مورد استفاده قرار می گیرند . عایق و غلاف در برابر اکثر روغن ها ،اسیدها مواد شیمیایی واکسیدان ها مقاوم است.

کابل جرقه زن

کابل جرقه زن جهت انتقال جریان لحظه ای با ولتاژ بالا از منبع تغذیه به محفظه احتراق می باشد این کابل ها بر اساس نوع کاربرد دارای ساختار متفاوت هستند ،کابل جرقه زن تولیدی کابل تخصصی تهران صدرا با روکش سیلیکونی جهت انتقال ولتاژ لحظه  تا ۱۵ کیلو ولت مناسب می باشد.

مشخصات اصلی

+ دمای کارکرد ۶۰- الی ۱۸۰+
مقاومت بالا در برابر شوک حرارتی و اشعه uv
مقاوت مکانیکی بالا

الکتریکال

ولتاژکارکرد: ۱۰کیلوولت
ولتاژ تست: ۱۵کیلو ولت

گواهینامه ها

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟
×