شماره تماس واحد پشتیبانی :

09121733694

دسته‌ بندی محصولات

مقالات

معرفی شرکت سیم و کابل یزد

شرکت سیم و کابل یزد در سال ۱۳۵۹ در زمینی به مساحت ۸۶۰۰۰ متر مربع تاسیس شد . در ابتدا تولید این مجموعه ، منحصر به سیم بود که بصورت کارگاهی تولید می شد.

درسال ۱۳۶۱ سالن تولید ۱ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع ساخته و تولیدات با تنوع بیشتری ادامه یافت . پس از گذشت چندی با رویکرد توسعه بخشی به فعالیتهای تولیدی در سال ۱۳۷۶ سالن تولید ۲ به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع جهت افزایش سرعت وکیفیت و تنوع تولیدات احداث شد و در سال ۱۳۸۷ سالن تولید ۳ به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع به منظور تولید کابلهای با روکش سرب احداث گردید.

تولید کابلهای فشار متوسط در سال ۱۳۸۲ با نصب و راه اندازی تجهیزات ویژه تولید این کابلها شامل خط تولید عایق کابلهای فشار متوسط و خط اسکرین و آرمورینگ کابلهای فشار متوسط و فشار قوی و نهایتا احداث آزمایشگاه فشار قوی سیم و کابل یزد با ولتاژ ۳۵۰  کیلو ولت و توان ۶۰۰۰  ولت آمپر آغاز گردید. 

با توجه به افزایش روز افزون تقاضا در خصوص کابلهای با روکش سرب این شرکت در صدد نصب و راه اندازی خط تولید این گونه کابلها برامد.لذا در سال۱۳۸۷ با خرید ماشین آلات و تجهیزات و نصب آن نهایتادر سال۱۳۸۸ اولین کابل با غلاف سرب تولید شد.

در سال۱۳۸۹ مطابق با اهداف تایین شده در خصوص افزایش حجم تولید، این شرکت با افزودن خط تولید ۸ سیمه به خطوط تولید توانست حجم تولید کابلهای کنترلی و فرمان را تا حد ۱۰۰ درصد افزایش دهد.

با توجه به استراتژی بلند مدت شرکت مبنی بر همگام بودن با رشد تکنولوژی تهیه تمام ماشین آلات و دستگاهها از بهترین و معتبرترین شرکتهای سازنده صورت گرفته است .

در راستای بالا بردن سطح کیفی محصولات و همچنین رضایت مندی مشتریان، شرکت سیم و کابل یزد مفتخربه دریافت گواهینامه های زیر است :

۱- پروانه کاربرد استاندارد اجباری ISIRI 3569-1-2 , ISIRI 607(3) , ISIRI 607(4) , ISIRI 607(5)

۲- گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار

۳-گواهینامه تایید کیفیت کابلهای فشارمتوسط آزمایشگاه KEMA

۴-گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS

    • ISO 9001 (2008)
    • ISO 14001(2004)
    • ISO 100002 (2004)
    • OHSAS 18001 (2007)

ظرفیت تولیدات شرکت ۲۵۰۰۰ تن در سال میباشد که برخی از آنها شامل محصولات زیر میباشد :

انواع سیم و کابلها با مصارف عمومی ، کابلهای کنترل و ابزار دقیق و تلفنی ، کابلهای صنعتی فشار ضعیف با عایق PVC ، PE ، XLPE ، EPR و … در انواع مسلح و شیلد دار ، کابل با کاربردهای خاص مانند کابل سنسور ، LAN و کابلهای ضد آتش دارای قابلیت ارائه سرویس در شرایط آتش سوزی تا دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد ، انواع کابلهای کم دود و عاری از مواد هالوژنه ، انواع کابلهای فشارمتوسط تک و سه رشته دارای هادی مسی و آلومینیومی با عایق XLPE با زره سیم یا نوار،کابلهای ضد آب با استفاده از نوارهای کوپلیمر، انواع کابلهای با غلاف سرب،کابلهای خودنگهدار فشار ضعیف و فشار متوسط

شرکت سیم و کابل یزد دارای تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی برای انجام آزمونهای نوعی(TYPE) ، نمونه ای (SAMPLE) و جاری (ROUTINE) بر روی تمامی محصولات بر اساس استانداردهای رایج صنعت از جمله ISIRI ، IEC ، BSI و VDE می باشد .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟
×