شماره تماس واحد پشتیبانی :

09121733694

دسته‌ بندی محصولات

مقالات

معرفی شرکت سیم و کابل همدان

شرکت صنایع سیم و کابل همدان در سال ۱۳۶۱ با توجه به نیاز صنعتی کشور ، توسط بخش خصوصی تاسیس و با احداث سالنی برابر با ۳۰۰۰ متر مربع در همدان برای تولید انواع سیم و کابل افشان فشار ضعیف تا یک کیلو ولت تاسیس و احداث گردید و در سال ۱۳۶۸ این مجموعه در اداره ثبت اسناد و املاک استان همدان به نام شرکت صنایع سیم و کابل همدان ثبت گردید .


این شرکت در سال ۱۳۷۲ با احداث ۳۸۰۰ متر مربع سالن و اضافه کردن ماشین آلات جهت تولید انواع مقاطع کابلهای فشار ضعیف تا یک کیلو ولت و در سال ۱۳۷۴ با احداث ۲۷۰۰ متر مربع سالن و اضافه کردن ماشین آلات تولید انواع آمیزه های پی وی سی و در سال ۱۳۸۳ با احداث ۱۰۰۰۰ متر مربع سالن جهت توسعه کمی تولید انواع کابلهای فشار ضعیف ، تولید کابلهای مخابراتی، تولید کابلهای با عایق XLPE و در سال ۱۳۸۴ با احداث ۱۴۰۰ متر مربع سالن جهت تولید مفتول مس ۸ میلیمتری توانسته برنامه های توسعه ای خود را به پیش ببرد .


ماشین آلات تولیدی این شرکت شامل انواع دستگاه های کشش ، بانچر، تاب، اکسترودر از معروفترین سازندگان جهانی از کشور های اتریش، آلمان، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، چین و کانادا می باشد
در حال حاضر این کارخانه با مساحتی معادل ۸ هکتار و زیر بنایی برابر ۲۵ هزار متر مربع و استفاده از ماشین آلات مدرن ، انواع سیم و کابل فشار ضعیف و کابلهای مخابراتی را مطابق استاندارد ملی ایران و سایر استانداردهای بین المللی تولید می نماید.
با اجرای طرحهای توسعه و استفاده از ماشین آلات جدید ، در حال حاضر توانایی تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف و کابلهای مخابراتی را با ظرفیت سالیانه ۳۵۶۰۰ تن دارد. در واحد گرانول سازی ، امکان تولید سالیانه ۱۵۰۰۰ تن انواع گرانول P.V.C و در واحد مفتول سازی امکان تولید مفتول مس ۸ میلیمتر به روش UP CAST با ظرفیت تولید سالیانه ۷۵۰۰ تن فراهم گردیده است.
بخشهای تولید کابلهای شبکه کامپیوتری (LAN) و کابلهای فشار متوسط و قوی در دست اجراست و بزودی در ردیف محصولات این شرکت قرار خواهند گرفت.


بدیهی است توسعه فیزیکی و بالا بردن کمیت تولید بدون استفاده از ابزار مدیریت جامع ،امکان پذیر نبوده ، لذا این شرکت سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 ، حفاظت از محیط زیست ISO14001:2015 ، ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007 و گواهی CE MARKING را دریافت کرده است.
ضمناً واحد آزمایشگاه این شرکت با استقرار ISO/IEC 17025 موفق به دریافت گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه از اداره استاندارد شده است و در حال حاضر آزمایشگاه همکار موسسه استاندارد نیز می باشد.
مدیریت تضمین کیفیت و سیستمهای کنترل در خط (on-line) مشتریان را از کیفیت بالای محصولات شرکت و انطباق مشخصات فنی آنها را با استانداردهای ملی ایران ( ISIRI 3569-1 , ISIRI 607) و سایر استانداردهای رایج بین المللی (VDE, IEC , BS, ASTM , …) مطمئن می سازند.
این شرکت شرکتی پویاوفعا ل می باشدوسیاست گذاری وتعیین خط مشی واهداف کلان توسط هیئت مدیره شرکت ومتعاقب ان پیگیری اهداف وسیاستها توسط مدیر عامل با همکاری مجموعه مدیران ارشدانجام می گردد. هدف کلی شرکت صنایع سیم وکابل همدان ارائه محصولاتی بازمان تحویل مورد قبول مشتری باکیفیت بالا ونیز قیمت مناسب می باشد

کارکنان شرکت ۲۰۶ نفر می باشندوسالانه بالغ بر ۵۶۰۰ نفر ساعت آموزش در زمینه های تخصصی کاری برای کارکنان بیش بینی شده است.
میانگین سابقه کارکنان در شرکت صنایع سیم و کابل همدان بیش از ۵/۷ سال است و میانگین سن کارکنان حدود سی و سه سال می باشد.

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

شرکت صنایع سیم و کابل همدان تولید کننده انواع سیم و کابل برق و کابلهای مخابراتی در ایران، تعهد خودرا نسبت به استقرار، نگهداری و توسعه نظام مدیریت یکپارچه و بهبود مستمرو اثر بخش آن وانطباق با الزامات قابل کاربرد، بر مبنای استانداردهای جهانیISO 9001:2015 ,ISO 14001:2015 ,OHSAS 18001:2007 اعلام می نماید.
لذا خط مشی مدیریت یکپارچه خود را با اهداف ذیل اعلام می دارد :
۱- شرکت صنایع سیم و کابل همدان با چشم انداز تولید کیفی ، مستمر و ایمن بافت داخلی و خارجی خود را تحلیل، طرفهای ذینفع خود را تعریف، و اقدامات موثری را در راستای استفاده بهینه از نقاط قوت و فرصت ها و شناسایی و مدیریت نقاط قابل بهبود و تهدید های خارج سازمان در دستور اجرا قرار داده است.
۲- با توجه به اهتمام سازمان به حفظ موجودیت وبهبود مستمر، رویکرد مدیریت ریسک و مدیریت تغییر در پیشبرد تمامی فرایندها و اهداف سازمانی در نظر گرفته شده است.
۳- با تعریف نقش ها، مسولیت ها و پاسخگویی های سازمانی ،کلیه فعّالیتهای پرسنل شرکت همواره در جهت تولید محصولات با کیفیت بهتر ، منطبق با خواسته مشتریان و جلب رضایت آنها انجام می پذیرد .


۴- کاهش ضایعات و افزایش راندمان تولید با برنامه ریزی دقیق و پیوسته.
۵- بهبود مداوم و اثر بخش در تمامی فرآیندهای سازمان با مشارکت پرسنل از طریق ارتقاء سطح صلاحیت و آگاهی و مدیریت دانش با ارزش افزوده سازمانی ،
۶- دستیابی به اهداف تعریف شده در سیستم مدیریت یکپارچه و انطباق با نیازمندی ها و الزامات قانونی ، الزامات استاندارد ، نیازمندیهای خاص مشتریان و الزامات درون سازمانی و طرفهای ذینفع .
۷- حفاظت از محیط زیست با تعریف چرخه عمر محصول(قبل از ورود مواد اولیه و پس از فروش) و تلاش برای کنترل های محیط زیستی بیشتر در طول این چرخه و پیشگیری از آلودگی آن و شناسائی و کنترل آثار و جنبه های زیست محیطی در روند فعالیت شرکت
۸- پیشگیری از بیماریها ،کنترل و کاهش عوامل زیان آور محیط کار از لحاظ موارد ایمنی و بهداشت شغلی و ارتقاء سلامت ایمنی و بهداشت پرسنل
۹- فراهم نمودن چارچوبی برای بازنگری اهداف سیستمهای مدیریتی یکپارچه به منظور پایش اثربخشی روشها و فعالیتهای انجام شده با بازبینی و بروزآوری مدارک و مستندات بر اساس نیازمندی ها در فواصل زمانی معین.

محصولات
سیمهای تلفنی
سیم های افشان
سیم برای دمای هادی (۹۰ºC)
سیمهای اتومبیلی
سیمهای لخت
هادی های تمام آلومینیومی
هادی های آلومینیومی با مغزی فولادی
کابلهای قدرت سبک
کابل های افشان سنگین
کابلهای تخت
کابلهای کنترل قابل انعطاف شیلددار
کابلهای قدرت
کابلهای افشان
کابلهای قدرت با عایق XLPE
کابلهای قدرت و کنترل شیلددار
کابلهای قدرت با زره مفتولی، زره نواری و عایق XLPE
کابلهای کنترل با زره مفتولی
کابلهای مقاوم در برابر شعله
کابلهای ابزار دقیق
کابلهای ابزار دقیق زرهی
کابلهای خودنگهدار (تک فاز ، سه فاز)(۶ سیمه)
کابل تلفنی تاسیساتی (بدون حفاظ)(حفاظ دار)
کابل تلفنی زمینی
کابل تلفنی هوایی (مهار دار)
کابل کواکسیال
سیم های خشک
سیم دوبل هوایی

 

گواهینامه ها

گواهی نامه ثبت علامت
گواهینامه های بین المللی
گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه
گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده
پروانه های استاندارد
تاییدیه های وزارت نیرو
عضویت در انجمن ها

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟
×