شماره تماس واحد پشتیبانی :

09121733694

دسته‌ بندی محصولات

مقالات

معرفی شرکت سیم و کابل مغان

شرکت سیم و کابل مغان درسال ۱۳۶۱ با تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف به ویژه دربخش های صنعتی و ساختمانی فعالیت خود را در شهرستان شاهرود واقع در استان سمنان آغاز نمود . ۱۴ سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۵ همزمان با رشد روز افزون تقاضای سیم و کابل مخابراتی از طرف صنایع مخابراتی ایران ، هیئت مدیره شرکت اقدام به تاسیس واحد جدید کابل های مخابراتی در شهرک صنعتی شاهرود نمود. باتوجه به گسترش بخش های مختلف صنعت در زمینه های نفت و گاز ، پتروشیمی و صنایع دریائی و نیاز به کابل های لاستیکی و غلاف سربی و همچنین کابل های فشار متوسط و قوی XLPE در بخش انتقال و توزیع انرژی الکتریکی ، هیئت مدیره شرکت در سال ۱۳۸۵ تصمیم گرفت با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و ماشین آلات و تجهیزات مدرن در بخش های مختلف ، فاز دوم طرح توسعه را با ظرفیت بالغ بر۴۳۰۰۰ تن در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار و با زیر بنای ۳۸۰۰۰ متر مربع مشتمل بر سالن های تولید ، ساختمان های اداری و انبار در شهرک صنعتی شاهرود به اجرا گذارد و نتیجتاً گام مهمی در توسعه کمی و کیفی محصولات مورد نیاز این بخش از صنعت بر دارد . در واقع این شرکت با دارا بودن ماشین آلات مدرن اروپائی از سال ۲۰۰۷ به بعد یکی از بزرگترین و جدید ترین کارخانجات کابل سازی در سطح کشور به شمار میرود .

 

 

آزمایشگاه شرکت سیم و کابل مغان موفق به استقرار سیستم ISO/IEC 17025 گردیده و به عنوان آزمایشگاه همکار اداره استاندارد تایید گردیده است.

آزمایشگاه فشار قوی کارخانه مجهز به اتاق شیلد با تجهیزات مدرن و مناسب که ساخت شرکت Hight Volt آلمان می باشد با برخورداری از پرسنل فنی و با تجربه به امر تست کابل های فشار متوسط و قوی تا سطح ولتاژ ۲۳۰ کیلو ولت مبادرت می نماید.

شرکت تولیدی سیم و کابل مغان با استفاده از دانش و تخصص همکاران بخش تحقیق و توسعه و نیز همکاری اساتید دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در طراحی و ساخت محصولات جدید گام برداشته است و بومی سازی محصولات خاصی که امکان واردات آن وجود ندارد در شرکت آغاز شده است. متخصصین رشته های برق، مکانیک، ساختمان و شیمی با بکارگیری دستاوردهای علمی و فنی پروژه های تحقیقاتی را به اجرا در می آورند.واحد طراحی مهندسی با سابقه درخشان نزدیک به سه دهه فعالیت، با بکارگیری نرم افزارها و استانداردهای موجود توسط متخصصین برجسته و به نام صنعت سیم و کابل کشور، قادر به طراحی و تولید انواع کابل با توجه به شرایط خاص هر پروژه و مطابق با نیاز های مشتری می باشد.

محصولات شرکت سیم و کابل مغان :

  • کابلهای هوایی وخودنگهدار
  • کابلهای کنترل و ابزاردقیق
  • کابل های قدرت
  • کابل های متوسط و فشار قوی
  • کابلهای مخابراتی و کواکسیال
  • سیم و کابل ساختمانی
  • کابل با روکش لاستیک

گواهینامه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟
×