شماره تماس واحد پشتیبانی :

09121733694

دسته‌ بندی محصولات

مقالات

نورپردازی با چراغ های ریلی

نورپردازی توسط چراغ های ریلی راه حل‌های نورپردازی بسیار قابل تنظیم و متناسب با انواع استفاده‌های تجاری و مسکونی را ارائه می‌دهد. این مجموعه با طیف گسترده‌ای از برنامه‌های مسکونی، از آشپزخانه یا اتاق خواب تا  اتاق لباسشویی یا پارکینگ متناسب است.

 

آشپزخانه ها اغلب قطب خانه هستند و به عنوان یک فضای اجتماعی و همچنین عملکردی عمل می کنند. برای تهیه غذا ، روشنایی مستقیم و روشن لازم است ، اگر در آشپزخانه ای ناهار خوری باشد ، نور محیط برای تنظیم فضا لازم است. سیستم ریلی مناسب طراحی شده می تواند پاسخگوی همه این نیازها باشد.

نورپردازی ریلی بسته به فضا و ارتفاع سقف می تواند معلق ، نصب بر روی سطح سقف یا بصورت فرورفتگی باشد. ساده ترین راه حل نصب بر روی سطح سقف است. اگر به دنبال ظاهری زیبا و مطلوب هستید ، نصب بصورت فرورفتگی در سقف را تجربه کنید. نصب بصورت آویز در سقف های بلند و طاقدار مناسب است و همچنین می توانید ریل را روی جزیره یا نیمکت آشپزخانه بصورت آویز نصب کنید تا سطح نور پایین بیاید.

آشپزخانه ها عملکردهای مختلفی دارند و برای فعالیت های مختلف به سطح نور مختلفی نیاز دارند. چراغ ریلی ۱۵ وات محبوب ترین وات برای پروژه های مسکونی است. گزینه های ۳۰ و ۴۰ وات نیز مناسب فضاهای تجاری از قبیل فروشگاه های زنجیره ای ، نمایشگاه ها یا دفاتر اداری است ، از چراغ ۴۰ وات برای مناطقی که نیاز به روشنایی شدید دارند استفاده میشود.

چراغ های ریلی را می‌توان در هر پیکربندی یا اندازه‌ای که نیاز دارید، تنظیم کنید، خواه به صورت اجرا‌های خطی، T شکل، U شکل، I شکل، S شکل، مربع، دایره یا مستطیل نیاز داشته باشید. می‌توان آن را روی تیر‌ها، روی سقف زاویه دار یا شیب دار که ممکن است آویز‌ها مناسب نباشد، یا روی سقف طاقی نصب کرد تا سطح نور به سمت پایین بیاید . دامنه زاویه های پرتو چراغ های ریلی  به شما این امکان را می دهد تا یک طراحی کاملاً متناسب با فضای شما دردسترس باشد.

برای مشاهده متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید:

                                                                نورپردازی با چراغ های ریلی   

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟
×